La DO Penedès incorpora Albert Castellón com assessor de marketing

| 17/02/2014 a les 11:32h
Arxivat a: Entrevistes
Albert Castellón és conseller estratègic de Cerveses Moritz i director general de l’empresa
Aquest mes de febrer Albert Castellón, Conseller Estratègic de Cerveses Moritz i director general de l’empresa des del seu llançament al 2004, autor també del llibre “Catalonia new brand in Europe”, s’incorpora a la Denominació d’Origen Penedès com a assessor per donar suport al departament de Màrqueting i Comunicació, a través de la seva nova companyia de consultoria estratègica i branding, The Catalan Lobster.
 
Segons paraules del president  de la DO Penedès, Josep M. Albet, “amb aquesta nova incorporació es volen optimitzar més els recursos i millorar l'impacte de les accions de màrqueting que desenvolupa la DO Penedès, amb una visió fresca i externa al sector, que a voltes esdevé massa endogàmica.”
Les seves funcions estaran relacionades tant amb la gestió global de la marca DO Penedès, propietat dels viticultors i cellers que en formen part, com en la nova percepció qualitativa dels escumosos Penedès.
 
La D.O. Penedès des de fa cinc anys està desenvolupant un Pla estratègic per millorar la qualitat dels seus vins i per posicionar Penedès al més alt nivell arreu del món. Aquest pla es centra especialment a Catalunya com a mercat de proximitat i que actualment ja absorbeix el 65% dels seus vins,  un dels mercats més accessibles per a tots els cellers Penedesencs.
 

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
Pixabay
La Guia espanyola "Akatavino" ha destacat alguns vins catalans com els més ben puntuats del 2022
MiM Eivissa
MiM Eivissa | Majestic
El xef Nandu Jubany s'alia amb el futbolista per portar la gastronomia d'algun dels seus hotels
Imatge il·lustrativa
Ca N'Estella torna a guanyar un "Platinum" als concursos anglesos Decanter amb el Rabetllat i Vidal Gran Reserva Xarel·lo

COMENTARIS

Endevant
Anònim, 18/02/2014 a les 14:59
+0
-0
Guaaaaaauuuu !!

Aixó s'anima
Imatge il·lustrativa
Raventós Codorníu amplia la seva col·lecció de vins DO Penedès, Sant Sebastià dels Gorgs, amb El Claustre de l’Abat Miró negre i blanc
Henkell Troken, a Weisbaden, Alemanya
Henkell Troken, a Weisbaden, Alemanya | Henkell Freixenet
Henkell Freixenet creix fins als 1.230 milions d'euros de facturació gràcies a la bona evolució de les marques Freixenet i Mionetto
© Miquel Barceló, VEGAP, 2022. Perxa, 2022. Tècnica mixta sobre paper, 29’5 x 62 cm. Portada de catàleg de Vila Viniteca.
© Miquel Barceló, VEGAP, 2022. Perxa, 2022. Tècnica mixta sobre paper, 29’5 x 62 cm. Portada de catàleg de Vila Viniteca. | © David Bonet, 2022
El comitè d experts d ADG-FAD reconeix la sensibilitat i la integració del disseny com a part fonamental del projecte de Vila Viniteca
Paisatge d’hivern a la finca de l’Olivera.
Paisatge d’hivern a la finca de l’Olivera. | l’Olivera.
A la comarca de l'Urgell trobem la subzona Valls del Riu Corb de la denominació d'origen Costers del Segre