Aquest mes de febrer Albert Castellón, Conseller Estratègic de Cerveses Moritz i director general de l’empresa des del seu llançament al 2004, autor també del llibre “Catalonia new brand in Europe”, s’incorpora a la Denominació d’Origen Penedès com a assessor per donar suport al departament de Màrqueting i Comunicació, a través de la seva nova companyia de consultoria estratègica i branding, The Catalan Lobster.
Segons paraules del president de la DO Penedès, Josep M. Albet, “amb aquesta nova incorporació es volen optimitzar més els recursos i millorar l'impacte de les accions de màrqueting que desenvolupa la DO Penedès, amb una visió fresca i externa al sector, que a voltes esdevé massa endogàmica.”
Les seves funcions estaran relacionades tant amb la gestió global de la marca DO Penedès, propietat dels viticultors i cellers que en formen part, com en la nova percepció qualitativa dels escumosos Penedès.
La D.O. Penedès des de fa cinc anys està desenvolupant un Pla estratègic per millorar la qualitat dels seus vins i per posicionar Penedès al més alt nivell arreu del món. Aquest pla es centra especialment a Catalunya com a mercat de proximitat i que actualment ja absorbeix el 65% dels seus vins, un dels mercats més accessibles per a tots els cellers Penedesencs.