La Cooperativa Falset Marçà renova i amplia la gamma de vins i oli Castell de Falset amb nous productes i nova imatge que tenen com a nexe d’unió el llegat èpic del Montsant. La presentació de les novetats tindrà lloc a l’estand del celler (Pavelló 3, número d’estand A101, nivell 0) a la Fira Alimentària de Barcelona, entre el 31 de març i el 3 d’abril.
Castell de Falset és una de les marques més emblemàtiques del celler cooperatiu que ara es vesteix d’època per enaltir la seva singularitat i adquirir un protagonisme diferenciat de la gamma Ètim. Amb aquest canvi es busca conquerir nous mercats amb un paladar més elegant i interessat per la història.
El projecte compta amb 5 productes: dos vins negres amb diferents varietats i criança, un vi blanc, un vi dolç molt singular i un oli.
Lo Senyor del Castell: Garnatxa, carinyena i Syrah (60,30,10)
Lo Foc del Castell 2010: Garnatxa, Carinyena i Cabernet (60,30,10)
La Dama de Blanc 2010: Garnatxa Blanca
Lo Dolç Joglar: Monovarietal de Carinyena
L’Or del Castell: Arbequina, oli d’oliva VE DOP Siurana
El denominador comú dels 5 productes és el nou etiquetatge que ha realitzat l’empresa Indica amb el traçat artístic d’una dissenyadora vinculada al món del manga que vol mantenir l’anonimat i ha reproduït amb aquarel·la els diferents personatges que evoquen el vi, ambientat en el passat medieval de Falset.