Més de 150 persones van gaudir divendres passat a la Fàbrica Moritz d'una nova manera de transmetre "l'experiència del vi" cap a un sector més jove, tot combinant la música i el dinamisme per presentar un vi en sis minuts.
Entre els assistents han figurat els elaboradors i enòlegs de cellers que formen part de Qalidès representats per Mireia Torres, i Gemma Sorigué en qualitat de directora general de vendes de LetsBonus.
Format diferenciador
Recordant les 'dating parties' que són tan de moda a ciutats com Londres o Sidney, els assistents es van distribuir en 14 taules i els elaboradors van comptar amb un tiemps màxim de 6 minuts per explicar les característiques dels seus terrers. Quan la música sonava, els assistents canviaven de taula.
L'esdeveniment ha estar organizat per l'agència Dinàmic Comunicació, el web de venda d'experiències online, LetsBonus, i la Fábrica Moritz Barcelona.
Aquesta iniciativa significa un fet diferenciador en els nous models de negoci al sector del vi. El tast exprés s'ha importat des del Canadà, tot transformant els tradicionals tasts en una "activitat més lúdica i dinàmica, que convidi la gent a relacionar-se d'una manera diferent", explica Mireia Torres.
Cellers participants: Can Feixes, Albet i Noya, Mas Comtal, Jean Leon, Gramona, Miguel Torres, Can Ràfols dels Caus, Jané Ventura, Avgvstvs Forvm, Castellroig –Sabaté i Coca, Finca Viladellops, Pardas, Mas Candí i Parés Baltà.
Vins tastats:
Albet i Noya: La Milana 2011.
Avgvstvs Forvm: Avgvstvs Trajanvs 2010.
Can Feixes: Can Feixes Negre Tradició 2007.
Can Ràfols: Gran Caus Rosat 2013.
Castellroig Finca Sabaté i Coca: Castellroig Ull de Llebre 2011.
Finca Viladellops: Turó de les Abelles 2010.
Gramona: Gramona Primeur Rosat Ecològic 2013.
Jané Ventura: Jané Ventura Sumoll 2012.
Jean Leon: Mas Palau Merlot 2011.
Mas Candí: Les Forques 2010.
Mas Comtal: Antistiana Merlot 2012.
Miguel Torres: Mas La Plana 2010.
Pardas: Pardas Negre Franc 2010.
Parés Baltà: Hisenda Miret 2012 Negre.