Nou Spot nadalenc de la DO Penedès

| 26/11/2014 a les 08:43h
Arxivat a: Actualitat


Un any més, per aquestes dates la denominació d’origen Penedès presenta la nova campanya publicitària de nadal
Des d’avui fins a finals d’any, Tv3 serà l’encarregada de retransmetre’l en la franja horària de prime time. Demà començarà a La Xarxa de televisions locals i a partir de Desembre a 8tv.
 
A diferència de l’any anterior, aquest any la campanya se centra exclusivament en un sol anunci de 30 segons, el qual compta amb la participació del grup musical penedesenc Anna Roig i L’ombre de ton chien, el qual la DO Penedès és el patrocinador oficial de la seva nova gira començada el mes de setembre passat.
 
L’Anna Roig, en aquesta ocasió, ha composat una cançó exclusiva per a l’espot de la DO Penedès, l’objectiu del qual no era donar cap missatge en concret dels punts forts d’aquesta denominació d’origen, com s’havia fet anteriorment amb el xarel·lo o els vins ecològics, sinó el de transmetre Penedès com una marca de vins jove, actual, propera al consumidor i a la vida quotidiana. Una marca que transmet alegria, saber fer, alta qualitat i perfecte per a qualsevol moment de consum.
 
A més d’aquest espot per a televisió, la campanya es trobarà també online en els canals de Televisió de Catalunya i xarxes socials de la DO Penedès.
 

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
Pixabay
La Guia espanyola "Akatavino" ha destacat alguns vins catalans com els més ben puntuats del 2022
MiM Eivissa
MiM Eivissa | Majestic
El xef Nandu Jubany s'alia amb el futbolista per portar la gastronomia d'algun dels seus hotels
Imatge il·lustrativa
Ca N'Estella torna a guanyar un "Platinum" als concursos anglesos Decanter amb el Rabetllat i Vidal Gran Reserva Xarel·lo
Imatge il·lustrativa
Raventós Codorníu amplia la seva col·lecció de vins DO Penedès, Sant Sebastià dels Gorgs, amb El Claustre de l’Abat Miró negre i blanc
Henkell Troken, a Weisbaden, Alemanya
Henkell Troken, a Weisbaden, Alemanya | Henkell Freixenet
Henkell Freixenet creix fins als 1.230 milions d'euros de facturació gràcies a la bona evolució de les marques Freixenet i Mionetto
© Miquel Barceló, VEGAP, 2022. Perxa, 2022. Tècnica mixta sobre paper, 29’5 x 62 cm. Portada de catàleg de Vila Viniteca.
© Miquel Barceló, VEGAP, 2022. Perxa, 2022. Tècnica mixta sobre paper, 29’5 x 62 cm. Portada de catàleg de Vila Viniteca. | © David Bonet, 2022
El comitè d experts d ADG-FAD reconeix la sensibilitat i la integració del disseny com a part fonamental del projecte de Vila Viniteca
Imatge il·lustrativa
El celler referma així la seva aposta per la projecció internacional de la marca Perelada i la D.O. Empordà