Des d’avui fins a finals d’any, Tv3 serà l’encarregada de retransmetre’l en la franja horària de prime time. Demà començarà a La Xarxa de televisions locals i a partir de Desembre a 8tv.
A diferència de l’any anterior, aquest any la campanya se centra exclusivament en un sol anunci de 30 segons, el qual compta amb la participació del grup musical penedesenc Anna Roig i L’ombre de ton chien, el qual la DO Penedès és el patrocinador oficial de la seva nova gira començada el mes de setembre passat.
L’Anna Roig, en aquesta ocasió, ha composat una cançó exclusiva per a l’espot de la DO Penedès, l’objectiu del qual no era donar cap missatge en concret dels punts forts d’aquesta denominació d’origen, com s’havia fet anteriorment amb el xarel·lo o els vins ecològics, sinó el de transmetre Penedès com una marca de vins jove, actual, propera al consumidor i a la vida quotidiana. Una marca que transmet alegria, saber fer, alta qualitat i perfecte per a qualsevol moment de consum.
A més d’aquest espot per a televisió, la campanya es trobarà també online en els canals de Televisió de Catalunya i xarxes socials de la DO Penedès.