Amor Flower Edition ressalta per la delicadesa de la nova imatge, una etiqueta que cobreix íntegrament l’ampolla de cava. Un vestit subtil que vol ser un convit a descobrir el producte que amaga. La nova imatge està formada per un núvol de flors roses i blanques amb les seves fragàncies i hi destaquen minúscules bombolles de color rosa pàl·lid.
El disseny és obra de Sergi Jovani i Carol Novell, responsables de Branding de Cava Berdié. En aquest nou treball conjunt demostren l’aposta creativa i original que ja han deixat entreveure en altres referències de l’empresa. En tots dos casos hi ha un coneixement profund del producte –en Sergi és un dels tres propietaris de Cava Berdié- i alhora la seva àmplia experiència en l’àmbit del disseny i la imatge que són, en definitiva, una simbiosi perfecta alhora de reflectir en l’envoltori l’ànima del cava.
El preu d’Amor Flower Edition és d’11,95 euros i amb l’estoig 12,75. L’ampolla es pot comprar, principalment, a les botigues especialitzades del Penedès i de l’àrea de Barcelona, però també al mateix celler de Castellví de la Marca o a la seva botiga online.
Amor Flower Edition és un cupatge de macabeu, xarel·lo i parellada (les tres varietats tradicionals del cava penedesenc) i la mediterrània garnatxa, amb una criança de 15 mesos.
Un projecte sòlid i en creixement
Jovani Vins valora positivament l’evolució de la seva activitat comercial. Des de 2012 i fins a l’actualitat, l’increment de facturació ha estat del 80%, en el cas de Cava Berdié amb escumosos.
Actualment Germans Jovani exporta als EUA, el Japó, la Xina, Bèlgica, Holanda, el Canadà, Alemanya, la República Txeca i el Benelux. No obstant això, l’aposta de l’empresa es concentra en el mercat català, que és el principal mercat, i també en l’expansió a l’Estat espanyol. Actualment, Jovani Vins ja comercialitza a Tenerife, Málaga, Madrid, Castelló, Saragossa, Osca, La Rioja, Navarra, Bilbao, San Sebastià, Cantàbria, Álava i Galícia.