La companyia vitivinícola, amb seu a Vilafranca del Penedès, donarà a conèixer el seu ampli catàleg enoturístic amb unes 30 propostes diferents, des d’activitats d’iniciació a la cultura del vi, a experiències familiars, gastronòmiques, romàntiques o pensades per a experts i professionals.
Torres rep més de 100.000 visites a l’any, sent segurament un dels cellers més visitats d’Europa.
Com a novetat, Torres presentarà un nou format de visita a peu que combina un passeig per les vinyes que envolten l’emblemàtica finca Mas La Plana, on va néixer el seu vi icona, a Pacs del Penedès, amb un tast de vins de finca i un recorregut de contrastos per les instal·lacions. El visitant es podrà endinsar en les humides caves on envellien antigament els vins de Torres i descobrir alhora el modern celler Waltraud, construït sota criteris de sostenibilitat.
Entre les activitats especials que Torres durà a terme el 2015 destaquen la tercera edició de l’Enocursa el mes de maig, una carrera popular de 10 km entre les vinyes del Penedès, o la Nit d’estrelles, activitat nocturna per a les càlides nits d’estiu. Si bé la majoria d’activitats es desenvoluparan al Centre de Visites de Pacs del Penedès, que va obrir les seves portes el 2002, Torres també proposa visitar el Castell de Milmanda, a prop del Monestir de Poblet, a la Conca de Barberà, el celler del Priorat, envoltat d’un paisatge espectacular, o el celler Jean Leon per descobrir l’apassionant història d’un santanderí que va fer la seva fortuna als Estats Units envoltat de grans estrelles de Hollywood.
Torres rep més de 100.000 visites a l’any, sent segurament un dels cellers més visitats d’Europa. El 70% de les visites realitzades el 2014 van ser de ciutadans estrangers, principalment de països del nord d’Europa i també de la Xina, a qui s’ofereix la visita íntegrament en xinès des de fa uns mesos. El Centre de Visites va ser premiat el 2013 per la prestigiosa revista Drinks International com a iniciativa enoturística més innovadora. Aquest és el setè any que la companyia assisteix a FITUR per promocionar les seves activitats i experiències centrades en la difusió de la cultura del vi. El saló de referència del sector turístic reunirà en aquesta nova edició més de 9.100 empreses de 165 països i 200.000 visitants de tot el món.