La Companyia Cervesera del Montseny afronta el 2015 amb el repte de seguir creixent en xifres de producció i vendes després d'un 2014 molt positiu. Amb un increment de vendes del 20%, Cervesa del Montseny es manté com a líder del sector de la cervesa artesana catalana i s'ha marcat un ambiciós pla d'expansió que passa per l'augment de la producció i de les vendes i per una aposta
cada vegada més clara per portar a l'exterior alguns dels seus productes.
El projecte d'expansió per aquest any ja s'ha materialitzat en unes inversions d'uns 100.000 euros i la incorporació de nous treballadors. El fet que la majoria de treballadors siguin també socis de la companyia osonenca, amb una fórmula de societat limitada laboral, fa que les sinèrgies entre tot l'equip permetin evolucionar de forma positiva. El resultat de l'augment d'inversions i capital humà és que la previsió de facturació per aquest 2015 sigui arribar per primer cop al milió d'euros.
Montseny Mala Vida
Una de les grans novetats d'aquest any és la creació d'una nova varietat cervesera, la Montseny Mala Vida. Fruit d'anys de treball, estudi i dedicació, el mestre cerveser de la companyia, Jordi Llebaria, ha creat una nova recepta que sorprèn per la seva contundència en sabor com és propi del seu estil: una Imperial Stout. La Mala Vida té 11º d’alcohol i està pensada per a paladars que busquen sensacions extremes.