La sala d’actes del Consell Comarcal del Priorat acollirà un curs (els dies 9 i 10 d’abril) sobre “Màrqueting i plans de màrqueting per a petits cellers”, que tindrà com a professor Josep Puig Subirana, director general de Bodegues Sumarroca, llicenciat en Esade i amb una llarga experiència professional professional en el sector del màrqueting en empreses com: Kodak, Gallina Blanca, Skis Rossignol, Marquès de Monistrol i Parxet.
El curs està organitzat per l’assessoria vitivinícola Rius i Rius, i compta amb el suport i la col·laboració del Consell Comarcal del Priorat (mitjançant el programa Catalunya Emprèn), la DO Montsant i la DOQ Priorat.
Està previst que el curs es desenvolupi en dues sessions: una primera, la tarda del dijous 9 d’abril (de 16.00 a 20.00 hores) i una segona, el matí del divendres 10 d’abril (de 9.00 a 13.00 hores). El preu del curs és de 220 €, tot i que els cellers i els viticultors inscrits a la DO Montsant i a la DOQ Priorat podran bonificar-se fins a 50 € gràcies al patrocini de Rius & Rius amb motiu del seu 55è aniversari com a consultoria vitivinícola integral.
El programa del curs es desenvoluparà amb una metodologia orientada a la pràctica, alternant l'exposició conceptual del professor amb la resolució de casos pràctics, simulacions i dinàmica de grup per tal d'assegurar l'assoliment dels coneixements. El programa preveu abordar qüestions com ara què és un pla de màrqueting i com redactar-lo, quina anàlisi prèvia és necessària, què és el “màrqueting mix” i com pot ajudar el màrqueting a la definició del producte, el preu, la comunicació i la distribució.