El vídeo combina diversió, amigues, modernitat, grups de whatsaps... i l'originalitat de publicitar un vi sense fer-ho. Sara Carbonero ens explica que abans d'acceptar fer publicitat d'aquest vi blanc de Protos l'ha de "provar", i l'ha d'"aprovar". I no només ella, també les seves millors amigues. Entre totes elles decideixen que sí, que la periodista publicitarà el vi perquè és molt bo.
Després de veure el vídeo m'he adonat que estava molt ben pensat. Ens pot agradar o no la campanya, reitero que jo la trobo original, però en qualsevol cas es pot discutir. El que no podem discutir és que és un encert de màrqueting.
La campanya inclourà audiovisuals i també radio, però per mi el més important és el que succeeix a les xarxes.
El seu blog personal al portal d'Elle té xifres (prenent sempre google com a referència) similars a les d'El Mundo o El País... i això són molts milers de visites. A youtube en 4 dies ha assolit més de 50.000 visualitzacions, dada que haurà augmentat segur en milers de persones mentre estic escrivint. I sumem-li twitter, facebook, instagram, pinterest... Un fenomen viral, vaja. O dit d'altra manera; en xifres, un encert absolut.
Així doncs, ¿qui millor que Sara Carbonero per promocionar un vi jove i fresc de la denominació d'origen Rueda?
Òbviament no serà el fonomen de l'any, estem parlant d'un vi blanc, però de ben segur que Protos rendibilitzarà el preu pagat per la campanya.
Chapeau.