Atenent a les necessitats i diferents peticions d’empreses i professionals del sector la Wine Business School ha dissenyat el curs “El Digital Business aplicat al sector vitivinícola” amb col·laboració de l’escola de negocis ESIC i el seu institut d’economia digital ICEMD
El curs s’ha dissenyat condensant al màxim el programa docent en 52 hores lectives intentant tractar tots els aspectes claus d’una forma teòric – pràctica. El curs s’impartirà els dies 26 i 28 de maig 2, 4, 9, 11, 16, 18, 25, 30 de juny i 2, 7 de juliol de 2015, Dimarts i Dijous, en horari de 16:30h a 20:30h (excepte el 26 amb una jornada completa sobre la generació digital i el sector del vi) a la seu principal de l´escola, al carrer Amàlia Soler, nº 29, a Vilafranca del Penedès.
Aquesta és l’ocasió perfecta per fer un diagnòstic intern i definir o redefinir l’estratègia digital de l’empresa, per conèixer que està passant, quines són les iniciatives in noves propostes de valor d’algunes empreses del sector i les diferents estratègies i models de negocies, tant en l’àmbit del marketing com pel que fa a promoció i comercialització, i tot amb una metodologia totalment pràctica i participativa (learning by doing) que permetrà posar en practica tot allò que es treballa en el curs (en cada mòdul s’inclou un treball pràctic com per exemple la creació d’un pla de marketing digital, pla estratègic d’e- commerce, etc.)