L'empresa elaboradora de vins i caves Torelló actualitza seu lloc web www.torello.com amb una imatge més moderna i amb la incorporació de nous continguts. Toni de la Rosa Torelló, codirector de l'empresa familiar Caves Torelló, ha encarregat la modernització del web a la Productora Digital Nextmedia que ha tingut en compte, en tot moment, la importància de les noves xarxes socials en la comunicació de les empreses del sector. La nova web s'ha plantejat com un recorregut per la història de la família Torelló, una història que fa més de 600 anys vinculada al món de les vinyes. Visitant el site es pot conèixer l'origen de la seva història i els seus llocs més emblemàtics com la Finca Can Martí. Tornant al present, destaca la presentació de la selecció de productes Torelló, els seus caves, vins i Marcs, sense oblidar les presentacions especials. En l'actualització d'aquesta pàgina web s'han afegit els reconeixements que reben els caves i vins Torelló, tant les puntuacions com els premis, l'actualitat que genera l'empresa amb notícies relacionades i la distribució amb una exhaustiva llista dels distribuïdors de la marca a tot el món. El web és el centre i la referència de l'empresa en la xarxa i al seu voltant giren tres satèl·lits, tres plataformes de comunicació en línia o xarxes socials: El Bloc de caves Torelló A la teva salut!, La pàgina oficial de l'empresa a Facebook i el seu perfil a Twitter. Destaca el Bloc que escriuen directament els germans de la Rosa Torelló, Paco i Toni, la veu del dia a dia de l'empresa que pretén ser punt d'encontre de amants del bon cava i el bon vi, els germans de la Rosa parlen de la seva empresa, dels seus viatges, de l'actualitat del sector i d'enologia. Caves Torelló actualitza la seva imatge a la xarxa amb el llançament d'aquesta nova web i amb la seva presència en les xarxes socials i es converteix en una de les empreses del sector amb més activitat en línia. Productora Digital Nextmedia, especialitzada en desenvolupament de plataformes de Ecommerce, botigues en línia tant B2C com B2B ha estat l'encarregada per Torelló de desenvolupar la seva nova estratègia online.