Dissabte, 14 de setembre de 2024

Lallardelvi.com; regalar vi a domicili

Redacció 18 de novembre de 2020 a les 07:05
La història de lallardelvi.com està lligada al món del vi des de l'any 1925, tot i que llavors se'ls coneixia com a 'Cal Vadó' i la seva principal ocupació era la venda de vi a doll, tant a la botiga física -Avinguda Jaume I 109, Mollet del Vallès-, com a domicili. L'actual responsable, Carme Malagón, es va incorporar al comerç fa gairebé ja trenta anys i des de llavors la botiga s'ha vinculat al vi i al regal, ampliant el "portfoli" amb centenars de vins. Regalar vi a domicili és un dels forts de lallardelvi, però també s'han incorporat al catàleg whiskys i ginebres d'arreu del món, roms de tots els racons del carib, els millors tequiles mexicans i complements i productes gurmet per a acompanyar-los.

Carme, quan vàreu engegar el projecte en línia lallardelvi.com?

Tenim presència online des de l'any 2010, però la interfície i el motor de l'actual pàgina web la podríem datar de l'any 2015. Avui dia ja estem immersos en un nou projecte d'actualització del web i d'expansió per Europa, ja que actualment les nostres vendes estan centrades a la península Ibèrica.

Quin és el vostre valor afegit? Per què hauríem de comprar a lallardelvi?

La nostra obsessió és apropar els regals gurmet de qualitat a tothom. No som una botiga en línia de venda de vins a l'ús, som una botiga que anem més enllà, ja des d'un principi el nostre objectiu va ser el d'especialitzar-nos en el regal amb vi, gurmet i destil·lats amb clara orientació a la personalització. Ens dirigim a un client que vol productes exclusius per a enviar-los a qui ell consideri i quan ell consideri. Tal com ja fèiem a la botiga física des de feia molts anys.
 

El client és el mateix a la botiga física que a la llardelvi?

El perfil dels nostres clients és molt divers, tant a botiga física com en línia. Tenim client particular, on ens especialitzem amb els regals; vermuts, gintònics, whisky de malta o bourbon... També fem molts regals d'empresa. Al nostre ampli catàleg hi ha referències difícils de trobar en el mercat i que nosaltres a través del temps hem anat adquirint i en disposem en estoc. El nostre client és molt variat, des del que consumeix al que regala.

Els confinaments ajuden a vendre a les botigues en línia...

Certament s'ha donat un augment de vendes significatiu, segurament generalitzat a tots els e-commerce per les circumstàncies de la Covid-19. Nosaltres evidentment que també hem augmentat en vendes durant aquest període i, el que és més important, hem augmentat clients que busquen prendre una copa amb els seus.

Algun tipus de vi o de producte que es vengui més?

La veritat és que no hi ha una categoria que sobresurti més que les altres, però sí que és cert que durant l'estiu els còctels i els regals "aperitiu" agraden molt i han funcionat molt bé. Ara que s'apropa Nadal estem veient que el producte de més gamma, el més gurmet, comença a adquirir protagonisme. Fa uns anys hauríem dit que tot el relacionat amb el gintònic destacava per sobre les altres categories, però avui en dia, nosaltres com a mínim, tenim la venda més ben repartida.

I pel que respecta als regals? Quins triomfen més?

Els vins són un clàssic, regalar vi sempre és ben rebut, sobretot si són propostes treballades o maridades amb productes de qualitat. Les maltes escoceses i els regals gurmet també agraden molt.
Participació