Dissabte, 14 de setembre de 2024

Mediapro, Damm i Família Torres anuncien les startups finalistes d’Horeca Challenge

Més de 200 empreses emergents han presentat projectes de solucions innovadores per impulsar el negoci de bars i restaurants

Redacció 1 de febrer de 2021 a les 08:01
Horeca Challenge, la iniciativa llançada per Grup MEDIAPRO, Damm i Família Torres per impulsar a mig termini el negoci de bars i restaurants, ja té finalistes. Més de 200 startups han presentat els seus projectes de solucions innovadores, dels quals s'han escollit els sis millors de cada repte. D'aquests sortiran els tres guanyadors, que podran dur a terme un pilot de la seva idea cofinançat pels organitzadors de la convocatòria.

Mediapro, Damm i Família Torres van posar en marxa Horeca Challenge per donar impuls al sector de la restauració, un dels que està patint més impacte per les conseqüències de la Covid-19, però que amb la incorporació de solucions innovadores pot sortir reforçat i afrontar un futur prometedor. La convocatòria per a startups va començar el novembre del 2020 i va finalitzar el 15 de gener, termini en el qual s'han rebut més de 200 projectes que donen resposta a tres reptes: com gestionar l'afluència de clients, com garantir les condicions sanitàries assegurant la salut dels clients i com optimitzar la rendibilitat de les visites als locals.

Ara, els organitzadors han triat els sis millors projectes, que hauran de presentar la seva candidatura en un "pitch" en línia amb experts del sector.


Les startups finalistes de cada categoria són:

Projectes de gestió d’afluència de clients:
Bookline, Click And Plan, Findyt, The Friend Zone, Loypop i Vipcard

Projectes de garantia de les condicions sanitàries:
NuWave Sensors, iFlares, PurificAir, Kuki, Nob166 i Air8

Projectes d’optimització de rendibilitat:
QuickTendr, BR Bars & Restaurants, Pikotea, Haddock, Miss Tipsi i Neareo


El proper 26 de febrer s'anunciaran els guanyadors de cada repte (un per categoria). A partir d'aquest moment, cada una de les empreses seleccionades podrà dur a terme un pilot de la seva proposta cofinançat per Mediapro, Damm i Família Torres (6.000 euros per projecte) durant tres mesos. Horeca Challenge acabarà amb un "Demo Day" el 30 de juny del 2021 en què les guanyadores mostraran els resultats dels seus pilots a destacats inversors i altres companyies.

Horeca Challenge compta amb el suport d'ACCIÓ, F6S, el Gremi de Restauració de Barcelona, Hostalería de España, Barcelona Tech City i Spanish Startups.
Participació