El mític personatge del Club Super 3 protagonitza l’
anunci de ratafia L’Hòstia d’aquest Nadal. El celler Can Virgili, responsable de la ratafia L'Hòstia, ha presentat avui el seu espot de Nadal, amb el Tomàtic, el mític personatge del Club Super, emès per TV3 durant els anys 90 i principis dels 2000 i que va marcar a tota una generació.
L'objectiu de l'anunci és conscienciar a Catalunya de no perdre les tradicions catalanes en favor de les estrangeres, i apostar pel consum de begudes locals com la ratafia. "Ens estem tornant uns botiflers!... on han quedat les nadales catalanes, i les campanades amb la Maripau?" assegura indignat en Tomàtic al vídeo.
El celler Can Virgili ha comptat amb la col·laboració del titellaire i veu del Tomàtic, en Ferran Albiol. "L'objectiu és despertar la nostàlgia de tota una generació, amb una versió més punk del tomàtic. A tots ens toca la fibra tornar a veure i escoltar la veu del nostre referent de quan érem petits" assegura Albert Virgili, propietari del celler i responsable de comunicació. Per aquest motiu el celler ha escollit el tomàquet més famós de Catalunya com a prescriptor, el qual va acompanyat d'una producció modesta però efectiva.
"L'espot l'hem produït de forma interna amb un pressupost baixíssim, però estem contents amb el resultat i esperem que els catalans rememorin el seu ídol d'infància amb un bon glop de ratafia" sentència l'Albert. L'Hòstia és una ratafia amb un posicionament transgressor i divertit, amb l'objectiu de revolucionar la nit catalana apostant per la ratafia com a substitut del Jägermeister. El seu lema, RATAFIA O MORT, no deixa indiferent a ningú.