En total, s’han servit 12.000 degustacions de vi, 700 de gastronomia i 200 còctels. També han tingut una gran acollida els tallers de maridatge i altres activitats organitzades, contribuint al bon ambient festiu que ha regnat al llarg dels dos dies en aquest espai únic dedicat al món Torres, en ple centre de la ciutat.
D’entre els més de 60 vins i destil·lats de tot el món que Torres ha posat a disposició dels malaguenys, els més demandats han estat els negres del Priorat, Salmos i Perpetual, i els blancs Fransola (DO Penedès), Rebels de Batea (DO Terra Alta) i Viña Esmeralda (DO Catalunya), a més de dos rosats amb bombolles, l’espumós xilè Santa Digna Estelado i el champagne Lanson. Pel que fa a les activitats, a més dels maridatges, els assistents s’han mostrat especialment interessats en les explicacions dels experts sobre alguns dels aspectes que influeixen en el vi, com és el cas de la bóta.
Màlaga Torres Experience ha comptat amb el suport d’El Corte Inglés i la col·laboració de La Finca de Jiménez Barrero, Ibepan, Imperia, La Caribeña, Picking Málaga, La Tejea, Pinchomania i Oro Bailen.
La propera cita del Torres Experience és a València, els dies 9 i 10 de maig. L’objectiu d’aquestes trobades vinícoles és donar a conèixer i acostar al consumidor l’àmplia gamma de vins i destil·lats que Torres elabora i distribueix, i contribuir, a través dels tallers i activitats, a la difusió de la cultura del vi la gastronomia.